Jump to content


 


Register a free account to unlock additional features at BleepingComputer.com
Welcome to BleepingComputer, a free community where people like yourself come together to discuss and learn how to use their computers. Using the site is easy and fun. As a guest, you can browse and view the various discussions in the forums, but can not create a new topic or reply to an existing one unless you are logged in. Other benefits of registering an account are subscribing to topics and forums, creating a blog, and having no ads shown anywhere on the site.


Click here to Register a free account now! or read our Welcome Guide to learn how to use this site.

Photo

Problems


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 d00medn00b

d00medn00b

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 11:40 AM

Mod Edit:  Split from http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/570797/im-stuck-in-an-updatesystem-repair-loop/ - Hamluis.

 

Hi..

I seem to have the same problem with my PC aswell for the last 2/3 weeks almost and it keeps getting worst by the day.

I downloaded mini toolbox as you said. I'll copy-paste the results down here:

 

MiniToolBox by Farbar  Version: 09-03-2015
Ran by PCTHUIS (administrator) on 21-03-2015 at 16:38:51
Running from "C:\Users\PCTHUIS\Downloads"
Microsoft Windows 7 Home Premium  Service Pack 1 (X64)
Model: MS-7519 Manufacturer: MSI
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========================= FF Proxy Settings: ==============================

========================= IP Configuration: ================================

Realtek PCIe GBE Family Controller = LAN-verbinding (Connected)


# ----------------------------------
# IPv4-configuratie
# ----------------------------------
pushd interface ipv4

reset
set global defaultcurhoplimit=64 icmpredirects=enabled


popd
# Einde van IPv4-configuratie



Windows IP-configuratie

   Hostnaam  . . . . . . . . . . . . : PCTHUIS-PC
   Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
   Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
   IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
   WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
   DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : kabelnoord.net

Ethernet-adapter voor LAN-verbinding:

   Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: kabelnoord.net
   Beschrijving. . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GBE Family Controller
   Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-21-85-1F-53-C7
   DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
   Autom. configuratie ingeschakeld  : ja
   Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::51af:eb5a:2457:8428%10(voorkeur)
   IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.241(voorkeur)
   Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
   Lease verkregen . . . . . . . . . : zaterdag 21 maart 2015 16:27:25
   Lease verlopen. . . . . . . . . . : zondag 22 maart 2015 16:27:24
   Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.254
   DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.1.254
   DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 234889605
   DHCPv6-client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-1C-5A-FF-18-00-21-85-1F-53-C7
   DNS-servers . . . . . . . . . . . : 83.136.192.3
                                       83.136.198.14
   NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld

Tunnel-adapter voor isatap.kabelnoord.net:

   Mediumstatus. . . . . . . . . . . : medium ontkoppeld
   Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: kabelnoord.net
   Beschrijving. . . . . . . . . . . : Microsoft ISATAP Adapter
   Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
   DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
   Autom. configuratie ingeschakeld  : ja

Tunnel-adapter voor LAN-verbinding* 4:

   Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
   Beschrijving. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface
   Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0
   DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : nee
   Autom. configuratie ingeschakeld  : ja
   IPv6-adres. . . . . . . . . . . . : 2001:0:9d38:6abd:2837:3ae0:46dc:dd58(voorkeur)
   Link-local IPv6-adres . . . . . . : fe80::2837:3ae0:46dc:dd58%12(voorkeur)
   Standaardgateway. . . . . . . . . : ::
   NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : uitgeschakeld
Server:  ns3.ddfr.nl
Address:  83.136.192.3

Naam:    google.com
Addresses:  2a00:1450:4013:c01::66
      74.125.136.101
      74.125.136.139
      74.125.136.113
      74.125.136.100
      74.125.136.138
      74.125.136.102


Pingen naar google.com [74.125.136.101] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 74.125.136.101: bytes=32 tijd=8 ms TTL=46
Antwoord van 74.125.136.101: bytes=32 tijd=8 ms TTL=46

Ping-statistieken voor 74.125.136.101:
    Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
    (0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ��n bewerking in milliseconden:
    Minimum = 8ms, Maximum = 8ms, Gemiddelde = 8ms
Server:  ns3.ddfr.nl
Address:  83.136.192.3

Naam:    yahoo.com
Addresses:  206.190.36.45
      98.139.183.24
      98.138.253.109


Pingen naar yahoo.com [206.190.36.45] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 206.190.36.45: bytes=32 tijd=170 ms TTL=42
Antwoord van 206.190.36.45: bytes=32 tijd=170 ms TTL=42

Ping-statistieken voor 206.190.36.45:
    Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
    (0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ��n bewerking in milliseconden:
    Minimum = 170ms, Maximum = 170ms, Gemiddelde = 170ms

Pingen naar 127.0.0.1 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=64
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=64

Ping-statistieken voor 127.0.0.1:
    Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
    (0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ��n bewerking in milliseconden:
    Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms
===========================================================================
Interfacelijst
 10...00 21 85 1f 53 c7 ......Realtek PCIe GBE Family Controller
  1...........................Software Loopback Interface 1
 11...00 00 00 00 00 00 00 e0 Microsoft ISATAP Adapter
 12...00 00 00 00 00 00 00 e0 Teredo Tunneling Pseudo-Interface
===========================================================================

IPv4 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
Netwerkadres             Netmasker          Gateway        Interface Metric
          0.0.0.0          0.0.0.0    192.168.1.254    192.168.1.241     10
        127.0.0.0        255.0.0.0         On-link         127.0.0.1    306
        127.0.0.1  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
  127.255.255.255  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
      192.168.1.0    255.255.255.0         On-link     192.168.1.241    266
    192.168.1.241  255.255.255.255         On-link     192.168.1.241    266
    192.168.1.255  255.255.255.255         On-link     192.168.1.241    266
        224.0.0.0        240.0.0.0         On-link         127.0.0.1    306
        224.0.0.0        240.0.0.0         On-link     192.168.1.241    266
  255.255.255.255  255.255.255.255         On-link         127.0.0.1    306
  255.255.255.255  255.255.255.255         On-link     192.168.1.241    266
===========================================================================
Permanente routes:
  Geen

IPv6 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
 Indien metrische netwerkbestemming      Gateway
 12     58 ::/0                     On-link
  1    306 ::1/128                  On-link
 12     58 2001::/32                On-link
 12    306 2001:0:9d38:6abd:2837:3ae0:46dc:dd58/128
                                    On-link
 10    266 fe80::/64                On-link
 12    306 fe80::/64                On-link
 12    306 fe80::2837:3ae0:46dc:dd58/128
                                    On-link
 10    266 fe80::51af:eb5a:2457:8428/128
                                    On-link
  1    306 ff00::/8                 On-link
 12    306 ff00::/8                 On-link
 10    266 ff00::/8                 On-link
===========================================================================
Permanente routes:
  Geen

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De Windows Search-service wordt gestopt vanwege een probleem met de indexeerfunctie, The catalog is corrupt.


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De zoekservice heeft beschadigde gegevensbestanden ontdekt in de index {id=4400}. De service probeert dit probleem automatisch te verhelpen door de index opnieuw samen te stellen.


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De index kan niet worden geïnitialiseerd.


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De toepassing kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Het object van de gegevensverzamelaar kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De invoegtoepassing in <Search.TripoliIndexer> kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    Kan element niet vinden.  (HRESULT : 0x80070490) (0x80070490)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De invoegtoepassing in <Search.JetPropStore> kan niet worden geïnitialiseerd.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: De Windows Search-service kan de gegevens van het eigenschappenarchief niet laden.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    Er kan geen beschrijving van de inhoudsindex worden gevonden in de database. Er wordt automatisch geprobeerd de beschrijving van de inhoudsindex opnieuw te maken. Als dit probleem zich blijft voordoen, stopt u de zoekservice en start u deze opnieuw. Indien nodig verwijdert u de inhoudsindex en maakt u deze opnieuw.  (HRESULT : 0x80041181) (0x80041181)

Error: (03/16/2015 00:03:18 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: taskhost (2068) WebCacheLocal: Fout -1811 (0xfffff8ed) is opgetreden tijdens het openen van logboekbestand C:\Users\PCTHUIS\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log.

Error: (03/15/2015 04:21:49 AM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: plugin-container.exe, versie: 36.0.1.5542, tijdstempel: 0x54f851c0
Naam van module met fout: mozalloc.dll, versie: 36.0.1.5542, tijdstempel: 0x54f8437e
Uitzonderingscode: 0x80000003
Foutoffset: 0x00001e02
Id van proces met fout: 0x85c
Starttijd van toepassing met fout: 0xplugin-container.exe0
Pad naar toepassing met fout: plugin-container.exe1
Pad naar module met fout: plugin-container.exe2
Rapport-id: plugin-container.exe3


System errors:
=============
Error: (03/21/2015 04:30:22 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (User: NT AUTHORITY)
Description: Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80070643: Definition Update for Microsoft Security Essentials - KB2310138 (Definition 1.193.3377.0).

Error: (03/21/2015 04:28:35 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van handtekeningen.

    Nieuwe handtekeningversie:

    Vorige handtekeningversie: 1.193.3377.0

    Updatebron: %NT AUTHORITY59

    Updatefase: 4.7.0205.00

    Bronpad: 4.7.0205.01

    Type handtekening: %NT AUTHORITY602

    Type update: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Huidige engineversie: %NT AUTHORITY605

    Vorige engineversie: %NT AUTHORITY606

    Foutcode: %NT AUTHORITY607

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY608

Error: (03/21/2015 04:28:20 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van de engine.

    Nieuwe engineversie:

    Vorige engineversie: 2.1.11005.0

    Type engine: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Foutcode: %NT AUTHORITY601

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY602

Error: (03/21/2015 04:28:20 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van handtekeningen.

    Nieuwe handtekeningversie:

    Vorige handtekeningversie: 113.70.0.0

    Updatebron: %NT AUTHORITY15

    Updatefase: 4.7.0205.00

    Bronpad: 4.7.0205.01

    Type handtekening: %NT AUTHORITY602

    Type update: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Huidige engineversie: %NT AUTHORITY605

    Vorige engineversie: %NT AUTHORITY606

    Foutcode: %NT AUTHORITY607

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY608

Error: (03/21/2015 04:27:21 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %60 heeft een fout gevonden tijdens het laden van handtekeningen en wordt hersteld naar een set handtekeningen waarvan bekend is dat deze in orde zijn.

    Uitgevoerde handtekeningen: %24

    Foutcode: 0x80070002

    Foutbeschrijving: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

    Versie handtekening: 0.0.0.0;0.0.0.0

    Versie engine: %600

Error: (03/21/2015 04:16:41 PM) (Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient) (User: NT AUTHORITY)
Description: Installatiefout: de volgende update kan niet worden geïnstalleerd, foutcode 0x80070643: Definition Update for Microsoft Security Essentials - KB2310138 (Definition 1.193.3377.0).

Error: (03/21/2015 04:16:28 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van handtekeningen.

    Nieuwe handtekeningversie:

    Vorige handtekeningversie: 1.193.3377.0

    Updatebron: %NT AUTHORITY59

    Updatefase: 4.7.0205.00

    Bronpad: 4.7.0205.01

    Type handtekening: %NT AUTHORITY602

    Type update: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Huidige engineversie: %NT AUTHORITY605

    Vorige engineversie: %NT AUTHORITY606

    Foutcode: %NT AUTHORITY607

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY608

Error: (03/21/2015 04:16:22 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van de engine.

    Nieuwe engineversie:

    Vorige engineversie: 2.1.11005.0

    Type engine: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Foutcode: %NT AUTHORITY601

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY602

Error: (03/21/2015 04:16:22 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %NT AUTHORITY60 heeft een fout gevonden tijdens het bijwerken van handtekeningen.

    Nieuwe handtekeningversie:

    Vorige handtekeningversie: 113.70.0.0

    Updatebron: %NT AUTHORITY15

    Updatefase: 4.7.0205.00

    Bronpad: 4.7.0205.01

    Type handtekening: %NT AUTHORITY602

    Type update: %NT AUTHORITY604

    Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM

    Huidige engineversie: %NT AUTHORITY605

    Vorige engineversie: %NT AUTHORITY606

    Foutcode: %NT AUTHORITY607

    Foutbeschrijving: %NT AUTHORITY608

Error: (03/21/2015 04:13:47 PM) (Source: Microsoft Antimalware) (User: )
Description: %60 heeft een fout gevonden tijdens het laden van handtekeningen en wordt hersteld naar een set handtekeningen waarvan bekend is dat deze in orde zijn.

    Uitgevoerde handtekeningen: %24

    Foutcode: 0x80070002

    Foutbeschrijving: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

    Versie handtekening: 0.0.0.0;0.0.0.0

    Versie engine: %600


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
The catalog is corrupt

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
4400

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:
Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    Kan element niet vinden.  (HRESULT : 0x80070490) (0x80070490)
Search.TripoliIndexer

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    De catalogus met de inhoudsindex is beschadigd.  (HRESULT : 0xc0041801) (0xc0041801)
Search.JetPropStore

Error: (03/20/2015 10:29:41 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex


Details:
    Er kan geen beschrijving van de inhoudsindex worden gevonden in de database. Er wordt automatisch geprobeerd de beschrijving van de inhoudsindex opnieuw te maken. Als dit probleem zich blijft voordoen, stopt u de zoekservice en start u deze opnieuw. Indien nodig verwijdert u de inhoudsindex en maakt u deze opnieuw.  (HRESULT : 0x80041181) (0x80041181)

Error: (03/16/2015 00:03:18 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: taskhost2068WebCacheLocal: C:\Users\PCTHUIS\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log-1811 (0xfffff8ed)

Error: (03/15/2015 04:21:49 AM) (Source: Application Error)(User: )
Description: plugin-container.exe36.0.1.554254f851c0mozalloc.dll36.0.1.554254f8437e8000000300001e0285c01d05ea2535aeaa5C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exeC:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\mozalloc.dll6a1f3188-cac2-11e4-beb1-0021851f53c7


CodeIntegrity Errors:
===================================
  Date: 2015-03-08 11:49:47.409
  Description: De integriteit van de kopie van het bestand \Device\HarddiskVolume4\Windows\System32\win32k.sys kan niet worden geverifieerd omdat de bestands-hash niet is gevonden op het systeem. Tijdens een recente hardware- of softwarewijziging is mogelijk een bestand geïnstalleerd dat onjuist ondertekend of beschadigd is, of dat mogelijk kwaadwillende software van een onbekende bron is.

  Date: 2015-03-08 11:49:47.300
  Description: De integriteit van de kopie van het bestand \Device\HarddiskVolume4\Windows\System32\win32k.sys kan niet worden geverifieerd omdat de bestands-hash niet is gevonden op het systeem. Tijdens een recente hardware- of softwarewijziging is mogelijk een bestand geïnstalleerd dat onjuist ondertekend of beschadigd is, of dat mogelijk kwaadwillende software van een onbekende bron is.


**** End of log ****
 

I just noticed it's in dutch, is that a problem?

 

I also downloaded speccy to send you een snapshot link can i send this in private?

 

 

Hope you can help me out, my pc crashes every day when i want to start up, today it even had a pink beam in the startup screen while it got stuck.. And as usual the system repair was adviced and so i repaired as always, but here too he crashed again and got stuck while repairing. Also different programs on my desktop are acting different, icons dont work anymore, or the complete program doen'st work anymore. It keeps getting worse by the day it seems..


Edited by hamluis, 21 March 2015 - 12:35 PM.


BC AdBot (Login to Remove)

 


#2 hamluis

hamluis

    Moderator


  • Moderator
  • 55,378 posts
  • ONLINE
  •  
  • Gender:Male
  • Location:Killeen, TX
  • Local time:09:57 AM

Posted 21 March 2015 - 12:38 PM

Please...Publish a Snapshot using Speccy - http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic323892.html/page__p__1797792#entry1797792 , taking care to post the link of the snapshot in your next post.
 
Louis



#3 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 01:02 PM

 i've send it to you in a message..


Edited by d00medn00b, 21 March 2015 - 01:15 PM.


#4 hamluis

hamluis

    Moderator


  • Moderator
  • 55,378 posts
  • ONLINE
  •  
  • Gender:Male
  • Location:Killeen, TX
  • Local time:09:57 AM

Posted 21 March 2015 - 01:17 PM

Please post the link here...it doesn't benefit anyone here if you intend to respond to topics via PMs.  That is not the way that we do business here...

 

Louis



#5 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 01:20 PM

Kay.....

 

http://speccy.piriform.com/results/uZ67K3XEJxwyw8LT0QGDxgI


Edited by d00medn00b, 21 March 2015 - 02:03 PM.


#6 hamluis

hamluis

    Moderator


  • Moderator
  • 55,378 posts
  • ONLINE
  •  
  • Gender:Male
  • Location:Killeen, TX
  • Local time:09:57 AM

Posted 21 March 2015 - 05:51 PM

I hate it when i have to state the obvious...but a few members make it necessary.

 

If you look at this website, the forums here, the discussions...you will see that they are primarily conducted in English.  That means that anyone posting anything that is not in English...has a very small chance of being understood or assisted by the majority of the BC Community.  Posting requested data...in a language other than that which requested it...amounts to a sheer waste of time, IMO.

 

It's a world-wide forum...English is the world-wide language of communication...need I say more?  Help us...to help you.

 

Please download MiniToolBox  , save it to your desktop and run it.
 
Checkmark the following checkboxes:
  List last 10 Event Viewer log
  List Installed Programs
  List Users, Partitions and Memory size.
 
Click Go and paste the content into your next post.

 
Louis

 



#7 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 07:57 PM

That is why I asked underneath the log if it was a problem it was in dutch.. :s I saw it when i copy-pasted it.. I downloaded mini toolbox especially to get this log, but I'll try to change the language within the program then..



#8 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 08:20 PM

When I startup mini toolbox I can't make any changes in the language choosing. The choices of wich scans i can aply are set in english as well. I know the main language is English, I'm not an idiot. This is how the log shows itself directly to me, I tried it again just now. In the notepad itself I'm not familiar with translating a complete text, if this is possible. Could not find it. Just like I can't find a way to do it in this lay out I'm typing in right now..  Or maybe then I am an idiot... Does this mean I can't get the help I need here? Cause then I'll probably should start looking for a dutch forum..



#9 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 21 March 2015 - 08:42 PM

I'll see in the morning if there is an solution for me here, except for having to translate every piece myself.

I understand you hate to state the obvious, but this is my first forum I ever asked anything on. And it was a recommended by a friend.

You may do this all the time, I don't. And yes it is pretty much a waste of my time, especially when I asked you if this was going to be a problem in my First post underneath the log. Did you even read it before you answered the first times? I have almost been waiting for 10hours now and it's kind of rude to be brushed of like this while this is supposed to be a forum that gives help to those who don't know everything.



#10 hamluis

hamluis

    Moderator


  • Moderator
  • 55,378 posts
  • ONLINE
  •  
  • Gender:Male
  • Location:Killeen, TX
  • Local time:09:57 AM

Posted 22 March 2015 - 02:55 PM

I am one member of this forum...I know that there probably members who can read/write Dutch...but I am not one of those.

 

I requested the info because it's basic data that can be used to determine problematical situations.

 

Posting such in a language other than English...doesn't render the rest of the forum as uncomprehending as I am...but it does make it impossible for other members (like myself) who expect such to be in English...because that is what we understand and use to communicate.

 

Louis



#11 d00medn00b

d00medn00b
  • Topic Starter

  • Members
  • 9 posts
  • OFFLINE
  •  
  • Gender:Female
  • Local time:03:57 PM

Posted 22 March 2015 - 03:22 PM

I'll take that as a "No i can't help you" then. I'll look elsewhere thank you. This topic can be deleted..






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users