Jump to content

Register a free account to unlock additional features at BleepingComputer.com
Welcome to BleepingComputer, a free community where people like yourself come together to discuss and learn how to use their computers. Using the site is easy and fun. As a guest, you can browse and view the various discussions in the forums, but can not create a new topic or reply to an existing one unless you are logged in. Other benefits of registering an account are subscribing to topics and forums, creating a blog, and having no ads shown anywhere on the site.

Click here to Register a free account now! or read our Welcome Guide to learn how to use this site.

Photo

Kennismaking

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 peultje

peultje

• Members
  • 2 posts
  •  
  • Local time:08:05 AM

Posted 17 September 2010 - 05:24 AM

Hallo computergebruikers, als eerste wil ik even melden dat ik reeds enkele jaren met de computer werk, eerst met XP en sedert vorig jaar met Windows 7.
dit werkt over het algemeen iets beter als XP al zijn er natuurlijk altijd kanttekeningen te plaatsen, voor iemand die totaal geen ervaring heeft met de PC zou ik het niet aanraden, dan is XP toch makkelijker te doorgronden, is mijn mening.
mijn leeftijd is 6o jaar en ben afgekeurd zodat het een aangename afleiding is en zit dagelijks wel eens achter de PC vooral om mail te checken en soms om via Skype wat te discusseren met Familie of vrienden.
Liefhebber van Country en muziek uit de 60 en 70 jaren.
Getrouwd en 3 zoons die allen de deur uit zijn.
Groeten peultje

BC AdBot (Login to Remove)

#2 Elise

Elise

Bleepin' Blonde

• Malware Study Hall Admin
  • 61,243 posts
  •  
  • Local time:09:05 AM

Posted 17 September 2010 - 11:14 AM

Hallo peultje en welkom hier! :thumbsup:

We hebben een Welcome Guide voor nieuwe leden; mocht je vragen/problemen met de engelse taal hebben, dan kun je me altijd een PM sturen.

Ik hoop dat je je hier snel op je gemak zult voelen!

regards, Elise

"Now faith is the substance of things hoped for, the evidence of things not seen."

Follow BleepingComputer on: Facebook | Twitter | Google+ | lockerdome

Malware analyst @ Emsisoft

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users